woensdag 8 januari 2014

De tijd waarin dinosauriërs nog werkelijkheid waren: 1924

Popos en Paprika zitten in een boom.
Al drinkend Coca Cola Light discussiëren zij over de werking van het reproductief systeem van de menselijke anatomie.

‘Ik vind dat het verboden moet worden om voort te planten’, beweert Popos.

Paprika kijkt haar raar aan:‘Waarom zou jij dat vinden dan?’

Popos antwoordt: ‘Deze wereld is te onstabiel voor een organisme om een ideaal leven te leiden.’

Paprika is het niet met Popos eens: ‘Jouw ideaal is niet hetzelfde als het ideaal van een ander. Welke uitslover zou in staat kunnen zijn jou het recht te geven om te bepalen dat wij ons niet mogen voortplanten?!’

Popos verontschuldigd haar. 

‘Het is al goed’, zegt Paprika: ‘Je moet alleen niet meer van dit soort onzin uitstoten; dat zou slecht zijn voor het milieu ’

Popos barst in huilen uit: ‘Het spijt me zo erg, Paprika. Ik weet niet waar het vandaan kwam.’

Paprika reageert: ‘Dat zal best, maar je zal nu wel gestraft moeten worden.’

‘Dat kan ik begrijpen, wat zal mijn straf zijn?’

‘Jij zal uit deze boom geduwd worden, waarna er minimaal twaalf botten in jouw lichaam zullen breken!’ schreeuwt Paprika: ‘Als dit niet het geval is, zul jij je  linker arm net zolang tegen deze boom moeten aan schuren, totdat deze verdwenen is!’

‘Dat klinkt als een redelijke straf. Ik zal hem aanvaarden zodra ik deze Coca Cola Light benuttigt heb’



‘Dat is een acceptabele reden om uw straf uit te stellen’, knikt Paprika: ‘Desalniettemin eis ik dat je de Coca Cola Light drinkt binnen een tijdslimiet van 20 seconden’

Popos drinkt.

‘Ik ben voldaan!’, zegt Popos.

Paprika kijkt op zijn horloge en ziet dat Popos zich aan de afgesproken tijd heeft gehouden. ‘Goed, dan ga ik je nu duwen!’

Paprika duwt Popos. Met variabele snelheid valt zij uit de boom. veertien seconden daarna raakt zij de grond. Bam!

Paprika, klimt naar beneden om te tellen hoeveel botten Popos gebroken heeft. ‘1... 2... 3... 4... 5... 6... 7... 8... 9... Negen botten maar?! Nu zal je je rechter arm moeten wegschuren met behulp van deze boom, immers je hebt gefaald om twaalf botten te breken!!‘ Morgenvroeg klokslag 7 uur zal ik controleren of je genoeg je best hebt gedaan.

Popos accepteert de voorwaarden. Paprika verlaat het proportiegebied van Popos. Tijdens het schuren van haar linker arm zingt ze een liedje: 

‘Schuren, schuren, dit gaat nog uren duren,
Ik ben te jong om een tractor te besturen...’

Popos heeft er zo’n lol in, dat ze besluit haar rechterarm ook weg te schuren!

De volgende ochtend is aangebroken.
Popos had al ruim een uur voor de deadline haar beide armen weggeschuurd. Paprika is trots op haar: ‘Ga nu maar met je vriendjes en vriendinnetjes spelen.’

Popos rent naar haar vrienden toe, maar zij wordt niet meer toegelaten tot de vriendenkring. Dit besluit was genomen zonder redelijke argumenten. Popos wilde haar vrienden slaan, maar dat kon niet. Haar behoefte deze mensen te slaan zal oneindig lang onvervuld blijven, waardoor de vriendenkring nog lang en gelukkig leefden...




Fuck plaatjes...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten