vrijdag 28 september 2012

Proloog

Nou, daar gaan we dan...

Of ja, misschien ook niet, want een goede introductie maak ik eigenlijk nooit: in het begin verpest ik meestal van alles. Daardoor valt het meeste wat daarna komt mee, dus dat is wel oké.

Ik kan hier natuurlijk wel gaan schrijven hoe ik heet, hoe oud ik ben, wat mijn hobby's zijn en dergelijk egocentrisch materiaal, maar dan leest u dingen die u niet hoeft te lezen, die u niet wil lezen. Bovendien heeft u waarschijnlijk wel een handjevol andere zaken die een hogere prioriteit hebben dan kennis te hebben van hetgeen dat deze persoon wellicht zou kunnen formuleren. Desalniettemin bent u hier toch, waarschijnlijk per ongeluk, terecht gekomen in 
deVogelkooi
-een plaats vol verhaaltjes en andere zooi-
Dus als u interesse heeft in 'verhaaltjes en andere zooi', dan bent u hier welkom. 

Let niet op de rommel; ik moet nog stofzuigen...



Het kan wellicht voorkomen dat deze blog maandenlang niet wordt onderhouden. Dit komt omdat de schrijver een luie zak met een sik is die geen besef heeft dat hij zijn lezers in de steek laat. Maar ja, wie zal er wakker van liggen? De schrijver niet, immers hij is een luie zak met een sik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten